ردصلاحیت مشایی و رفسنجانی به دلایل امنیتی

سلام.

92/02/30 دو روز قبل از اعلام نتیجه احراز صلاحیت: دو تیم تروریستی در حال انتقال تعداد معتنابهی «کلت کمری» و «نارنجک جنگی» به مرکز کشور بودند که با اقدامات هوشمندانه، به موقع و فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، کلیه سلاح‌ها کشف و تروریست‌ها بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.

92/03/01 رد صلاحیت آقایان هاشمی رفسنجانی و مشایی

92/3/03 یک مقام امنیتی اعلام کرد: به‌دنبال شناسایی اعضای فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقین و با انجام چند عملیات برق‌آسا و همزمان در تهران و چند شهر دیگر این تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند.

92/03/12 جزئیات انهدام شبکه جاسوسی و تروریستی/تیم 12 نفره خرابکاری بازداشت شدند. یک شبکه تروریستی و جاسوسی که مأمور به اقدامات خرابکارانه در روز انتخابات ۲۴ خرداد بود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و متلاشی شد.

 

از طرف دیگر بعد از اعلان نظر شورای نگهبان در خصوص نامزدها و رد صلاحیت آقایان مشایی و رفسنجانی شاهد مواضع تند و مداخله جویانه مقامات کاخ سفید هستیم. عصبانیت آمریکایی ها از ردصلاحیت این آقایان به حدی است که گویی با این اتفاق لطمه بزرگی بر طرح ها و برنامه های آنها وارد آمده.

علی مطهری در انتقاد به عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت این افراد مصاحبه ایی با سایت قانون نیوز دارد که در این گفتگو ناخود آگاه با افشای برخی اخبار خاص، امنیتی بودن ردصلاحیت ها و رابطه آن با عناوین ذکر شده در ابتدای متن را آشکارتر می کند.

علی مطهری انگیزه شورای نگهبان در رد صلاحیت را اینگونه بیان میکند:  “این تصمیم آنها علل جانبی هم داشت. یکی این بود که برخی مسئولان امنیتی از جمله یکی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده توجیه امنیتی برای رد صلاحیت آقای هاشمی به شورای نگهبان القاء کردند که اگر هاشمی در صحنه انتخابات حضور داشته باشد مشکل امنیتی پیدا می‌کنیم.”

مطهری در پاسخ به تایید نظر شورای نگهبان از طرف افراد مختلف، صرفا با نام بردن از دو فرد نظامی-امنیتی، رنگ و بوی امنیتی بیشتری به این اتفاق می دهد و می گوید: “پاسخ افرادی مانند آقای فیروزآبادی و آقای نقدی ملاک نیست.”

آنچه مسلم است، این است که، یکی از عوامل اصلی رد صلاحیت این دو نامزد، عوامل امنیتی و طراحی دشمن برای سوء استفاده از حضور آنها در صحنه رقابتها است. طراحی و نقشه ایی که اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، و حذف این دو نامزد از گردونه انتخابات، دسیسه دشمن را ناکام گذاشت.

این به آن معنی نیست که این دو نامزد و یا حامیان آنها قصد خرابکاری را داشتند؛ بلکه دشمن با اتکا به پراکندگی عقیدتی در جبهه حامیان این افراد با تشکیل ستادهای دروغین حمایتی، قصد نفوذ و در میان حامیان و به آشوب کشیدن کشور را داشت. با وجود چندین محموله سلاح گرمی که در اختیار این افراد بود اگر فضای انتخابات متشنج می شد؛ بالافاصله وارد فاز نظامی و نبرد های مسلحانه خیابانی می شد.

در پایان ضمن تشکر از روشنگری های ناخودآگاهانه آقای علی مطهری؛ امیدواریم که با بصیرت و هوشیاری نامزد ها و مردم نقشه های دشمن ناکام بماند.

انشاءالله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا