چند کلام با وزارت اطلاعات

شامگاه اول شهریور 91 توفیق حاصل شد مستند “کلوپ ترور” را از شبکه سوم سیما ببینم. مسائلی عنوان شد که ای کاش یا بیان نمی شد و یا اینکه به نحو دیگری عنوان می شد؛ تا اینکه زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان را زیر سوال نمی برد:

1- دوربین های امنیتی: تصاویری به نمایش در آمد که عنوان شد از طریق دوربین ها امنیتی شکار شده است. گزارش قصد القاء این مطلب را به بیننده دارد که تصاویر با دوربین های ویژه ای که برای این منظور به کارگیری شده است ضبط(شکار) شده اند. در حالیکه اتفاقا این افراد در مکانی قرار دارند که یکی از ساختمانهای آن اطراف مجهز به دوربین مداربسته بوده و کاملا اتفاقی تصاویری از این افراد ضبط کرده است. به این ترتیب تذکر و آگاهی لازم به گروه های ترور آتی جهت هوشیاری در خصوص دوربین های مداربسته داده شد.

2- مرکز آموزش نظامی: تصاویری از یک مرکز آموزش نظامی پخش شد. افراد در حال آموزش هیچ ارتباطی با افراد دستگیر شده نداشته و تصاویر توسط دوربین های نصب شده در پادگان آموزشی ضبط شده بودند.

3- در گزارش عنوان نشد که تروریست ها چگونه و با چه ابزار یا ترفندی از برنامه دقیق زمان، مکان و مسیر حرکت قربانیان اطلاع داشتند.

4- چرا اینقدر دیر؟ دوسال و این همه شهید؟

آیا در این حادثه هم همچون بمبگذاری کانون رهپویان وصال سهل انگاری تروریست ها عامل لو رفتن آنها بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا