سرباز، یا مزدور سایبری !؟

سلام.

در پی سلسله عناوین و مطالب مرتبط با فتنه 92 تا کنون عناوین “فرمانده! بسیج را دریاب” و “فرق است میان فتنه و ابزار فتنه” به رشته تحریر در آمده است. ابعاد مباحث مرتبط به فتنه، بسیار زیاد و گسترده است. در این متن به یکی دیگر از مباحث مرتبط با فتنه 92 خواهیم پرداخت.

شاید چندین ماه پیش عنوان کردن و نوشتن این مطلب نوعی خوراک تبلیغاتی برای رسانه های معارض، قلمداد می شد. اما امروز حکم هشداری جدی برای دلسوزان و ارکان اطلاعاتی-امنیتی کشور دارد.

در جبهه سایبری افرادی هستند که با اتکا به پشتوانه آقازاده ایی و برخی رانتهای اطلاعاتی، سیاسی و امنیتی، چند سالی فعالیت نموده و به تبع آن مزدها گرفته و به پیشرفت های رسانه ایی و اقتصادی دست یافته اند.

آن روز که این دوستان فعالیت خود را آغاز نمودند، عموما با خلوص نیت، پا به عرصه جهاد سایبری گذاشته و فعالیت خود را آغاز نمودند. اما به تدریج با ترفندهای مختلف این دوستان را از لحاظ فکری و اعتقادی آلوده کرده و مسموم نمودند. چگونه؟!

برخی به ازاء هر خط مطلب مزد (از محل بودجه فرهنگی) گرفتند. برخی مجوز موسسه گرفتند، برخی پست و مقام، برخی رسانه ایی شدند و برخی …

عموما افراد و مراکزی که نسبت به جذب این افراد اقدام نمودند، مراکز و افرادی بودند که خود آنها نیز امروز دچار نوعی مسمومیت سیاسی-اعتقادی هستند.

شاید برخی از آلوده شده گان هنوز نسبت به این امر واقف نباشند. یک راهکار ساده برای تشخیص این ویروس مهلک اعتقادی-سیاسی این است که این افراد عکس العمل خود را در قبال برخی تصمیمات اقتصادی اتخاذ شده یا آنچه که در آینده احتمال آن میرود، محک زده و آنچه را در دل، زیر لب، در گوشی، در محافل دوستانه و به زبان خواهند آورد را مورد مطالعه و کنکاش قرار دهند.

اگر هنوز حس انصاف در این دوستان زنده و فعال باشد خواهند دید که خود به جمع معترضین پیوسته و احتمالا در برابر برخی تصمیمات رهبری و نظام جبهه خواهند گرفت. چراکه با منافع اقتصادی-سیاسی ایشان در تضاد قرار دارد.

بارزترین نوع این تعارض را در بحث انواع رانت اطلاعاتی، سیاسی، اقتصادی و … خواهیم یافت. این، عموما آقازاده ها، نه طعم فقر را چشیده اند؛ نه مفهوم مستضعف را تا کنون درک کرده اند. اگر هم تا امروز چیزی یا مطلبی در این خصوص گفته یا نوشته اند بیشتر جنبه “جوگیری” و همراهی با شرایط زمانه را داشته است.

با این مزدوران سایبری شاید در کنترل فتنه 88 موفقیت هایی حاصل شده ولی روند این موفقیت ها در فتنه 92 و فتنه های آتی، ضمانت نمی شود. حتی بیم آن میرود که خود این افراد به جبهه ای جدید علیه اصول و مبانی انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

خطر انحراف گوشزد شده مشمول همه فعالان جبهه سایبری نشده و فقط عده ایی خاص را در بر می گیرد.

بر همه دلسوزان و عدالتخواهان واجب است که ضمن مقابله و مبارزه با هرنوع بی عدالتی و رانتخواری، نسبت به خطر مطروحه هوشیار بوده و در آرایش جدید جبهه انقلاب اسلامی، حال فعلی افراد، را ملاک سنجش خود قرار داده و صرفا به گذشته آنها اتکا نکنند.

آنچه که در فتنه 92 و فتنه های آتی بیش از همه مورد نیاز است، سربازان و افسران آگاه و بصیر است؛ نه مزدوران دست به قلم.

والسلام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا